Повернення і обмін

Не зовсім задоволені або замовили неправильний розмір або колір? Ви можете повернути будь-які невикористані товари (в їх первинному стані) протягом 14 днів після отримання посилки за допомогою Укрпошта, Нова Пошта, використовуючи бланк повернення на зворотному боці транспортної накладної, і отримати повне повернення коштів. Крім того, зовнішній стан, усі бірки, пломби та етикетки повинні бути неушкоджені.

 


Товари, що повертаєте, необхідно відправляти за наступною адресою:

м. Харків, відділення Нової Пошти №73

ФОП Назаренко Марина Сергіївна, телефон одержувача +38 (096) 719 31 46

Вартість пересилання: від 45 грн

 


Процес повернення простий. Просто, візьміть бланк повернення, прикладений до вашого замовлення, і виконайте наступні дії:

  • Виберіть код причини повернення товару (ів).
  • Відірвіть заповнений бланк повернення і покладіть бланк в посилку з товарами, що повертаються (це дійсно важливо, оскільки ми не зможемо відшкодувати вам кошти без нього).
  • Поверніть посилку з допомогою транспортної компанії Нова Пошта. Майте на увазі, що ми не відшкодовуємо витрати на відправку повернень. Поштові збори оплачуються відправником і не підлягають відшкодуванню. Ви не можете повернути товар, придбаний на сайті, в магазин Kiddy GB.
  • Зберігайте підтвердження повернення, поки не отримаєте підтвердження, що вам було відшкодовано кошти.
  • Ви отримаєте відшкодування протягом 14 днів, у той спосіб, який ви використовували при оплаті свого замовлення.

Якщо у вас більше немає бланка повернення, зв'яжіться з нами, щоб ми могли вам допомогти.

Товари, повернуті без дотримання положень вищезгаданої політики, не можуть бути фінансово відшкодовані. Ми можемо прийняти рішення здійснити фінансове відшкодування за останньою / поточною продажньою ціною або не здійснити фінансового відшкодування зовсім.

 

Ми ретельно перевіряємо всі товари перед відправкою. Але, все ж, не зайвим буде уважно оглянути замовлення в пункті отримання. При виявленні виробничого дефекту або браку, відмовтесь від отримання посилки - в цьому випадку ви не будете платити за пересилку.

Ми вам замінимо бракований товар, сплативши пересилання. Якщо заміни не знайдеться, здійснимо фінансове відшкодування в повному обсязі.

 

Коли я отримаю відшкодування?

Як тільки повернутий товар надійде на наш склад, його вартість буде автоматично відшкодовано протягом 14 днів (з дня відправки вами посилки з поверненням), тим способом оплати, який ви використовували при оплаті замовлення.

Якщо ви заплатили банківською картою, будь ласка, перевірте банківську виписку на дату замовлення, так як відшкодування може відбитися по даті замовлення.

Якщо ви заплатили іншим способом, будь ласка, зв'яжіться з постачальником / емітентом платіжних послуг, щоб встановити факт повернення коштів.

 

Я не отримав (-ла) відшкодування

Коли вартість товару буде відшкодовано, ви отримаєте лист з підтвердженням. Якщо ви заплатили банківською карткою, будь ласка, перевірте банківську виписку на дату замовлення, так як відшкодування може відбитися по даті замовлення.

Якщо ви зробили початковий платіж за допомогою карти, у якої закінчився термін дії, або вона була анульована, будь ласка, зверніться до свого банку. Відшкодування коштів завжди проводиться на вашу початкового способу оплати, тому воно не може бути зроблено на іншу карту.

Якщо ви заплатили іншим способом, будь ласка, зв'яжіться з постачальником / емітентом платіжних послуг, щоб встановити факт повернення коштів.

Будь ласка, зберігайте номер відстеження повернення, поки не отримаєте відшкодування коштів. Вас можуть попросити надати його, якщо ми не отримаємо ваш(і) товар(и).

Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Додати в кошик
Перейти в кошик
Замовлення в один клік